
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującą ustawą o rachunkowości osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, osobom prawnym prowadzących działalność w formie spółek cywilnych, prawa handlowego i innych (stowarzyszenia, spółdzielnie, fundacje).
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Prowadzenie pozostałych ewidencji wynikających z obowiązującego prawa podatkowego
W szczególności:
- opracowanie zasad polityki rachunkowości,
 - opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie,
 - prowadzenie ewidencji księgowej ksiąg handlowych oraz podatkowej książki przychodów i rozchodów,
 - ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
 - prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie podatku VAT,
 - przygotowanie gotowych do wysłania przelewów podatków i ZUS,
 - sporządzanie deklaracji oraz przekazywanie ich do odpowiednich Urzędów,
 - sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS,
 - sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
 - sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi podatkowej,
 - zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem sprawozdania finansowego.